dimecres, 1 de desembre del 2010

Tanto que darte (Nena Daconte)

Aquí teniu la cançó amb la lletra original. Baix teniu la vostra lletra, l'heu d'anar completant afegint frases als comentaris



"ESPERANT EL NADAL"

1ª ESTROFA
1-Estem esperant que arribi_el dia de Nadal (Pau)
2-L'arbre decorat en família com cada_any en desembre.
3- La neu i els regals estan a punt d'arribar (Adrian i Joan Guasch)
4-Obrir-los al teu costat
5- Això serà molt especial.

TORNADA
Les estrelles, ja van a brillar (Mateu)
Es veu el Pare Noel, que ve carregat
ens portarà regals,
plens de felicitat

Us desitjam un molt Bon Nadal (Elena )
molta alegria i felicitat
Us desitjam a tots,
que tingau Molts Anys i Bons!

2ª ESTROFA
1- Estem esperant divertir-nos la nit de cap d'any. (Joan Giménez)
2-Prepara la salsa, el biscuit i ho posam tot en taula
3-I encara_em pregunt on són els regals, no han arribat
4-Estem impacients... volem que arribin ja!

TORNADA


PONT
1- Tota la meva famíla està reunida. (Elena)
2- Pensarem molts desitjos
3-que es facin realitat.

TORNADA

16 comentaris:

  1. Esta molt bé que haguem elegit aquesta canço, a tots ens agrada però ara l'estava provant de cantar i es imposible! El ritme es diferent! Em pareix que tendrem que tornar a fer algunes cosetes!

    ResponElimina
  2. Mateu, avorer, perque a tu no et vagi, no vol dir que no vagi! I a jo m'encxanta aquesta cançó!

    ResponElimina
  3. a tu t'enanta, pero en mateu te rao, algunes coses si i algunes coses esque son imposible, en mateu te rao
    joanpere

    ResponElimina
  4. A tots els habitants de la cinquena Galàxia:
    Si us sembla que no van bé o teniu noves propostes. El que podeu fer és escriure aquí, en comentaris, les vostres propostes per a les frases que penseu que no estan adequades al ritme de la cançó.
    Per exemple per a l'estrofa 1a. la frase 2: i escriviu la vostra proposta.
    Ànim i a participar amb les vostres idees!!!
    Maria.

    ResponElimina
  5. 4.Els regals ja an arribat!!!! guju estic inpacien per obrirlos i avore que te dins una sorpresa que mm'ha agradara


    joan gimenez torres

    ResponElimina
  6. 5.Ja se estant acabant les festas i pronte tornarem a l'escola. molts anys i bons!!!!

    mol bones festes a totom!!!!!!!!!!


    joan gimenez torres

    ResponElimina
  7. PONT
    1-Tenia tanta alegría que casi que ploro
    2-Quan vaig vorer que els regaals
    3-Ja estaven allí!!
    La dos pareix que no encaixa però la veritat es que si que encaixa! Bueno, D'aquest petit pont no fare cap comentari més perquè demà men vaig de viatge a Madrid!
    Adeeu!

    ResponElimina
  8. PONT:
    1- Tota la meva familia esoperant el desembre
    2- Espernat el betleem
    3- Esperant als reis maags!!
    No se si encaixa pero no se.. A jo m'agrada.

    ResponElimina
  9. Sí,que és veritat que hi ha coses que no rimen.

    Marc.

    ResponElimina
  10. A jo no se men ocureix ninguna frase per alli
    lo siento.

    Pau.

    ResponElimina
  11. Avorer, ja que comentau, pues... PODRIEU DIR ALGO!! No?? Venga, a tenir una mica d'imaginació!
    No se si sabeu que aixo són com a deures! Marc, comentar no canviarà la lletra! Teniu que donar ideees!! Si no no hi aurà canço!

    ResponElimina
  12. Però si ja la tenim acabada! Na Maria elegeix la lletra que as dit tu o la meva i FIN!

    ResponElimina
  13. I se m'havia passat!!! Bon titol!!!! M'agrada molt!

    ResponElimina
  14. ja no sa mecurreixen idees de moment.

    joan gimenez

    ResponElimina
  15. XENIA HA DIT

    EMB VA AGRADAR MOLT LA CANÇO QUE BAREM FER LA DE ESPERANT EL NADAL

    ResponElimina
  16. ens han agradat molt les cansons que han cantat tota els cursus


    Cristina.

    ResponElimina